jeudi 5 novembre 2009

Kit Ninie 'Crazy World'

Un petit oubli, j'espère que Ninie ne m'en tiendra pas rigueur, le kit Crazy World est sorti en boutique chez TFF. En plus j'adore ce kit grrrrrrrrr j'ai encore manqué le coche, en ce moment, je me retrouve plus dans toutes mes cts, de plus j'arrive plus à scrapper, je mets 3h pour faire une page quelconque ... Bref voici le kit et mes pages.











Je vous offre la qp de ma page !





LIEN4SHARED
http://www.4shared.com/file/146651230/aaa80336/nouveau_kit_ninie2_qpbb.html

3 commentaires:

  1. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 6 post on Nov. 05, 2009. Thanks again.

    RépondreSupprimer
  2. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 05 Nov [LA 04:00pm, NY 07:00pm] - 06 Nov [UK 12:00am, OZ 11:00am] ).

    RépondreSupprimer
  3. Fabulous quick pages!!!! Thank you for sharing them with us!

    RépondreSupprimer